Gratis verzending vanaf €65 in België & Nederland

Voor 16.00 uur besteld, zelfde werkdag verstuurd

Persoonlijk advies

  • Gratis verzending vanaf € 65 voor België & Nederland
  • Voor 16.00 uur besteld, zelfde werkdag verstuurd

Persoonlijk advies

4,9/5 op Google reviews

Verzenden & Leveren

Veelgestelde vragen

❮ Terug naar veelgestelde vragen

We bieden een gratis levering aan voor alle bestellingen boven de 65 euro naar Nederland of binnen België. Onder de 65 euro betaal je 5 euro transportkosten.

Wil je dat we je bestelling opsturen naar een ander land dan België of Nederland? Geen probleem, houd er rekening mee dat we hiervoor volgende regels handteren:

  • Voor bestelling minder dan 20 kg handteren we 20 euro transportkosten
  • Voor bestelling meer dan 20 kg handteren we 30 euro transportkosten

Wanneer je je bestelling online hebt geplaatst, schiet ons team meteen in actie om ze zo snel mogelijk tot in de voerbak van je favoriete viervoeter te brengen.

  • We verzenden naar het door jou gewenste adres, jij hoeft hiervoor niet in je wagen te springen.
  • Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur voor een transportbedrijf, daarom geven we jou graag zelf de keuze. We zetten alles op alles voor een vlekkeloze levering.
  • Wij rekenen slechts een kleine bijdrage per bestelling, de werkelijke kosten zijn veel hoger en nemen we met plezier voor onze rekening.

Afhankelijk van het gewicht van je bestelling en het land waar we je pakket naartoe moeten sturen, kan je kiezen uit twee transporteurs. Zo kan je kiezen voor degene waarmee je goede ervaringen hebt en die je het meest vertrouwt. Wij werken samen met bpost, postnl en DPD.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Onze magazijniers werken in een groot magazijn en doen de hele dag waarin ze zo goed zijn: het zo snel mogelijk bijeen verzamelen, verpakken en versturen van online bestellingen. Hier ligt 100% hun focus op, het zijn de beste magazijniers die we konden wensen, maar tot hun takenpakket hoort geen voedings- of winkeladvies geven.

Dat kan zeker! Op je thuisadres, op je werk, bij de buren, familie of je beste vriend(in). Zolang het maar niet in het hondenhok is ;-)

Dit is erg afhankelijk van het transportbedrijf:

  • bpost:bij afwezigheid laat de pakketbezorger een bericht achter en kan je je pakket in het dichtstbijzijnde postkantoor ophalen.
  • postnl:bij afwezigheid zal de pakketbezorger proberen je pakket bij je buren te leveren. Indien dit niet lukt, zal je pakket naar een ophaalpunt van postnl worden gebracht. Je kan dit volgen met de track & trace-code die je van ons krijgt zodra je pakket verstuurd is en ontvangen wordt bij postnl.
  • DPD:bij afwezigheid zal DPD je pakket meenemen naar een DPD-ophaalpunt, daar kan je je pakket afhalen wanneer het jou past.

We weten dat onze pakketten vaak heerlijk gevuld en zwaar zijn, probeer er daarom steeds voor te zorgen dat er iemand thuis is op het opgegeven adres om problemen en extra kosten te voorkomen.

Opgelet, je bestelling wordt géén tweede keer aangeboden. Indien wij een pakket retour krijgen omdat het niet tijdig werd opgehaald in het ophaalpunt, worden er 7,50 euro retourkosten in mindering gebracht bij de terugbetaling.

Wij leveren in België, Nederland, Luxemburg, Frankrijk, Spanje,… Indien je land niet selecteerbaar is bij de checkout, stuur ons dan een mailtje op info@food4pets.be en we maken het graag voor jou in orde.

Onze magazijniers verpakken en versturen alle bestellingen die geplaatst worden op werkdagen tot 16.00 uur dezelfde dag nog.

  • DPD en bpostleveren de volgende dag, met name van maandag tot en met vrijdag.
  • postnllevert ook de volgende dag en dit van maandag tot en met zaterdag.

Ontving je een verkeerd of beschadigd artikel, of ging er iets anders mis? Allereerst ons excuses voor dit ongemak. We lossen het graag zo snel mogelijk op voor jou: neem daarom contact met ons op via (link contactpagina) en laat ons weten wat er mis ging. Bij schade ontvangen we graag foto's waarop de schade zichtbaar is.

Fouten zijn menselijk, maar we lossen ze graag zo snel mogelijk op. Ging er wat mis door onze schuld, dan zorgen we vanzelfsprekend voor een gratis oplossing.

  • Als je dit merkt kort nadat je je bestelling geplaatst hebt, neem dan telefonisch contact met ons op of contacteer ons via WhatsApp (link contactpagina).
  • Eenmaal het verwerkingsproces volop aan de gang is, is het helaas bijna onmogelijk om je pakket nog tegen te houden.

Controleer dus zeker goed je adresgegegevens en vermijd dat we je pakket een tweede keer moeten versturen en een tweede keer transportkosten moeten aanrekenen.

Wij verwerken onze bestellingen meteen na plaatsing. Heb je zelf een bepaalde leverdag in gedachten? Bestel dan de dag voordien vóór 16.00 uur. We kunnen niet garanderen dat je pakket op de juiste dag geleverd wordt, maar wél dat je pakket correct bij ons vertrekt. In 99% van de gevallen wordt de volgende dag geleverd.

Houd er rekening mee dat in drukkere periodes, zoals bv. de maanden november en december, de levertijden kunnen oplopen.

Wat erg voor jouw hond of kat dat het eten te laat geleverd werd. Wij versturen alle bestellingen die geplaatst worden vóór 16.00 uur dezelfde dag nog, in de meeste gevallen worden ze de volgende dag geleverd. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor vertragingen of problemen binnen de omgevingen van de transportfirma's. Bij problemen doen we ons best om tot de juiste oplossingen te komen voor alle partijen. Een te late levering geeft echter geen recht op commerciële vergoedingen.

Tip voor het baasje: wacht niet met bestellen tot je de bodem van je zak of voerderton ziet ;-)

Wij hebben ervoor gekozen om met accounts te werken zodat we onze klanten de best mogelijke beleving kunnen aanbieden op onze webshop.

De voordelen op een rijtje:

  • Je hebt altijd een duidelijk overzicht van je bestellingen en je kan ze eender wanneer raadplegen.
  • Je kan gemakkelijk herhaalbestellingen plaatsen.
  • Je hoeft niet elke keer opnieuw je gegevens in te voeren.
  • Je kan je gegevens ten allen tijde raadplegen en aanpassen.

Wij verkopen geen data aan derde partijen, hier (link privacy beleid) kan je vinden wat er wel en niet met je gegevens gedaan wordt.

Door het hebben van een account krijg je tal van voordelen:

  • Je kan via je account je bestellingen en retouren opvolgen.
  • Je kan gemakkelijk herhaalbestellingen plaatsen.

Dat kan zeker, vul je btw-gegevens in bij je account waardoor je meteen de correcte facturen zal krijgen.